Известие

Collapse
No announcement yet.

Наводнение в багажника

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Наводнение в багажника

    Здравейте колеги. От може би 2 години се боря с този неприятен проблем. Всеки път си мисля, че не може вече да не съм го решил, и всеки път оставам разочарован.

    Първоначално влизаше някъде от ляво. Мислех, че може да е покрай стопа, нещо свързано с уплътнението. Свалям стопа, почиствам, измивам, подсушавам, мажа със силикон и проблемът решен. Да ама не. Пак влиза вода. И хайде пак сваляй стопа.Явно беше, че проблемът не е от там. За това с един приятел взехме бутилките и почнахме да поливаме. Гледахме,търсихме докато накрая намерих малка цепнатина в при връзката между ламарините на калника и багажника. И за мое невероятно очудване, след като го намазах със силикон взе та се оправи. Няма вече пълен стоп с вода, няма аквариум при резервната гума. Радоста ми беше пълна.

    Е да ама пак не. Нямаше и месец, когато установих, че вече влиза от дясно. Вече сигурен, че знам от къде е, свалих пак стопа, повторих процедурата с него, но когато погледнах на мястото на свързване на ламарините, за мой най-голям ужас видях, че пукнатини няма. Ама никакви. И вече от може би година, се боря и се мъча, да отсраня теча. Въпреки, че не видях пукнатини, намазах със силикон къде, каквото ми се видя съмнително, но не спира и това си е. Стопът ми си е пълен с вода, багажникът пак си е като аквариум... Едно само е сигурно - стопът не е проблема. От някъде се стича над него, от вътрешната страна на ламарините, и като потече надоло, започва постепенно да се пълни и самият стоп.

    Моля ви колеги, ако някой има някаква идея, къде се корени този проблем, кажете ми. Просто наистина ми е дошло до гуша от цялата тази вода, миризма на мухъл, а и зимата замръзвания на стопове, тапицерии, лед по субуферчето, и всякакви други проблеми, произтичащи от това. Благодаря ви предварително.
    155 1.8ТС 8в 129к.с. '93год.


  • #2
    И аз навремето силиконизирах стоповете и се оказа, че не влиза от там. Силиконизирах и под декоративните лайсни над задните врати към багажника - и от там не беше(а доста е неприятно за демонтаж). Накрая се оказа, че водата се просмуква през болтовете, с които са хванати стойките за амортисьорчетата на капака. Понеже бяха боядисани, не предполагах, че може да влиза от там. И си извади и изхвърли кечето, което вече се е напоило качествено и тежи сигурно с 20 кг повече от фабричната му тежина. Миризмата на мухъл е ясно, че идва от него.
    75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
    155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
    FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
    Мненията са като задниците - всеки си има!

    Comment


    • #3
      Аз си мисля, че багажната врата трябва да има дренажни отвори там където ляга в/у бронята...огледай дали не са пълни с нещо

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
        И аз навремето силиконизирах стоповете и се оказа, че не влиза от там. Силиконизирах и под декоративните лайсни над задните врати към багажника - и от там не беше(а доста е неприятно за демонтаж). Накрая се оказа, че водата се просмуква през болтовете, с които са хванати стойките за амортисьорчетата на капака. Понеже бяха боядисани, не предполагах, че може да влиза от там. И си извади и изхвърли кечето, което вече се е напоило качествено и тежи сигурно с 20 кг повече от фабричната му тежина. Миризмата на мухъл е ясно, че идва от него.
        Сега се прибирам от гаража. Вече толко ми писна, че взех та разкачих и извадих и тапицерията, и изолацията под него, и отливката над калника, за да остане само ламарина, като бях решил да поливам пак с вода отгоре, и да гледам дали ще капе някъде. Но тъй като съм намазал абсолютно всички връзки със силикона, а той така беше залепнал, че свалянето на стопа ми отне може би 40-50минути, сметнах че просто не може да е от местата където съм сложил силикон. Единствено останаха точно болтовете, които описваш. Също като теб и аз мислех, че не може да е от тях, но по метода на изключване останаха само те. А и щом казваш, че при теб е било от там, се надявам утре като ги сваля и ги намажа и тях със силикон, да вземе вече да спре тая вода.... Омръзна ми зимата да карам с "кристални стопове" пълни с истински ледени кристали и само да сменям изгорели крушки...
        155 1.8ТС 8в 129к.с. '93год.

        Comment


        • #5
          Имах същият проблем от дясно и при мен се оказа,че има почти микро пукнатини (които не се виждаха почти) на снадката между калника и багажника. Лошото е че и аз разглобих задницата докато разбера. След това изстъргах с нещо остро заводският силикон(който е за"спояване на двете части на купето)или там каквото е и намазах с черен силикон (за автостъкла) и всичко спря до там.
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
            Имах същият проблем от дясно и при мен се оказа,че има почти микро пукнатини (които не се виждаха почти) на снадката между калника и багажника. Лошото е че и аз разглобих задницата докато разбера. След това изстъргах с нещо остро заводският силикон(който е за"спояване на двете части на купето)или там каквото е и намазах с черен силикон (за автостъкла) и всичко спря до там.
            Тази процедура правих последния път, когато течеше, и мислех че всичко е приключило но уви... Ще свалям багажника, само че сега в тези студове не знам кога ще стане. Иначе съм извадил тапицерията и всички други неща под нея, и е само по ламарина Сега да вземе да капе, та да го видя от къде е и да го
            155 1.8ТС 8в 129к.с. '93год.

            Comment


            • #7
              Днес, въпреки студа, след като отворих багажника и видях любимия "аквариум", ми писна и взех та свалих вратата на багажника. Изчистих всичко, махнах стария силикон или какъвто материал е там, сложих нов, пристегнах и сега вече се надявам да няма проблеми. Ако и сега протече просто... нищо друго не остава. Вече почвам да си мисля, дали пък не е нещо свързано със задното стъкло. Да влиза покрай него някъде, и да се стича до отзад в стопа, и от там вече надолу...
              Не знам вече. Дано сега съм го решил този гаден теч, че иначе...
              155 1.8ТС 8в 129к.с. '93год.

              Comment

              Working...
              X